• FAQ


Czy dodatki4you.pl to sklep internetowy?

Tak Jestesmy tylko i wyłacznie sklepem internetowym w którym prowadzimy sprzedaż wszystkich rzeczy zwiazanych z moda i dodatkami 

Czy macie swój sklep stacjonarny?

Nie niestety nie mamy sklepu stacjonarnego ale w niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru towaru po uprzednim kontakcie telefonicznym.

Jak działa nasz sklep?

Działamy w internecie ale posiadamy kilka magazynów. istnieje możliwość że towar otrzymasz z kilku naszych magazynów.

Czy mogę założyć konto na Sklepie ? Co mi to daje?

Założenie konta daje możliwość pełnej historii zakupów dodanie towarów do ulubionych i jest to szybki proces a wasze dane są u nas bezpieczne

RODO: gdzie znajdę podstawowe informacje?

Wszelkie szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Wśród najpopularniejszych znajdziesz m.in. płatność kartą, płatność przy odbiorze, płatność przelewem czy blikiem. 

Kiedy wiem, że zakupy przebiegły pomyślnie, a mój towar został zamówiony?

Potwierdzeniem prawidłowego zakończenia procesu zakupowego jest otrzymanie maila od naszego sklepu. Taka wiadomość powinna pojawić się w Twojej skrzynce pocztowej bezpośrednio po dokonaniu zapłaty.

Jeśli tak się nie stało:

  • sprawdź spam
  • sprawdź czy podałeś/łaś prawidłowy adres e-mail

Statusy Zamówienia

W naszym sklepie występują następujące statusy zamówienia:

  • Oczekuje na realizację
  • Spakowane
  • wysłane 
  • Dostarczone

Kto odpowiada za przesyłki?

Za cały proces logistyczny odpowiada nasz sklep natomiast korzystamy z inpostu, poczty polskiej i kurierów. Wszystkie informacje na temat przesyłki i jej statusu otrzymasz mailowo. 

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Kto jest odpowiedzialny za zwrot środków finansowych?

Zwrot środków następuje najpóźniej w ciągu dwóch tygodni od otrzymania towaru 

Jak mogę skontaktować się z Dodatki4you.pl?

telefonicznie

mailowo

czat lub przez media społecznościowe

facebook, twitter

Newsletter

Czy sklep dodatki4you ma newsletter? Co w nim się znajduje?

Tak posiadamy newsletter który wysyłamy cyklicznie ale nie spamujemy , zawiera on ważne informacje o promocjach wyprzedażach i kuponach rabatowych które są dostępne w naszym sklepie 

Co daje mi zapisanie się do newslettera?

Dostęp do promocji, specjalne oferty tylko dla subskrybentów, kody rabatowe i informacje o wyprzedażach

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Do newslettera można się zapisać na stronie sklepu lub przez zewnetrzną strone którą zarządzamy:
 

Jak mogę wypisać się z newslettera?

istnieje mozliwosc wypisanie sie z newlettera po zalogowaniu się na konto lub każdorazowo na dole maila dla subskrybentów.

Produkty

Czy produkty w sklepie są oryginalne?

tak wszsytkie produkty w naszym sklepie są nowe, oryginalne i bez wad fabrycznych. przed każdą wysyłką  towar jest sprawdzany 

Jak powinnam/powinienem szukać produktów na Sklepie?

NA stronie głównej znajduje się wyszukiwarka produktów i a tuż pod nią główne kategorie sklepu. Po lewej stronie zawsze znajdziesz filtry ktore pomoga odnależć interesującą Cię rzecz. Mozna zawezic zakres na podstawie rozmiaru, koloru, lub inne charakterystyki  związane z danym produktem


Dlaczego nie wszystkie oferty są aktualne?

Prowadzimy sprzedaż na wielu platformach i bardzo rzadko zdarzają się sytuacje że towar nie jest już dostępny i wtedy natychmiast przekazujemy taka informacje i jeśli jest to możliwe informujemy kiedy towar będzie dostępny  

Jak powinnam/powinienem wybrać rozmiar?

Przed finalizacją zamówienia upewnij się, że rozmiar odpowiada Twoim wymiarom. Najszybciej zrobisz to sprawdzając tabelę rozmiarów bezpośrednio na stronie produktu

Rabaty

Gdzie znajdę informacje o rabatach i wyprzedażach?

Specjalne promocje są na stronie głównej i w zakładce wyprzedaże. zapisujac sie na newsletter otrzymaja panstwa dostep do specjalnych cen tylko dla subskrybentów

Jak mogę zrealizować kod rabatowy, który otrzymałem w mailu lub po zapisaniu się do newslettera.

kod rabatowy można wpisać w koszyku przy finalizacji zamówienia 

Kiedy nalicza się zniżka?

automatycznie w koszyku 

Co w przypadku, gdy kod lub zniżka nie działają?

Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym zespołem. mailowo lub telefonicznie